2007年9月12日 星期三

每天 $20

有咩需要你每天花 $20?供保險? (好似又唔夠) 食飯?搭車?定係其他必要開支?

經菲菲不正式既統計,菲菲平均每天花 $20 響塊面度。即係平均每月花六舊水響買護膚品同埋化妝品上。好在我唔去美容院做 facial,如果唔係條數仲勁。呢個數字,對好多愛美既女士黎講可能太少,但係對於收入不高既女仔,可能已太多。我已經係比少左好多錢了,因為護膚品一概響自己公司度買,因為有員工價!哈哈哈~ 如果唔係,必定每月過千。(註︰菲菲係出左名超孤寒的,要我駛錢好比割左我忽肉出黎)

女人 (尤其係我呢亭仲想風韻猶存既亞毛) 實在太需要花錢花時間同花心思響面容上。唔係女為悅己者容咁簡單,而係不論商業社會定係男人,都係以貌取人的。先唔講你有幾叻幾勁幾醒幾有內涵幾有愛心,只要你係一件吉列豬扒,起碼有八成既僱主同埋男人都唔會比機會你發揮內在美。

為左飯碗同埋情途著想,每日 $20,絕對係必要開支。

4 則留言:

J 提到...

$20 點駛法?

p.s. 你都係想我咁問o者 XD

菲菲 提到...

哈~ 真係冇諗過會有人問喎…

提到...

一年都係七千三之嗎,扺!

菲菲 提到...

果然好數口!