2007年9月3日 星期一

桃花

好多人都想行桃花運,尤其係女性。

少女菲菲當然都鍾意行下桃花運啦,多人追喎,邊個女仔唔渴望?不過多人追都真係好麻煩的,所以長大左之後,我就唔再恨行桃花運了。自從銀狐鑽研八字之後,就叫我唔駛擔心,我呢世都有桃花,想唔行都唔得… 哈哈哈~ 真係有啼笑皆非既感覺!不過桃花都唔一定係男女關係,受歡迎都係桃花既一種,咁我都安心 d。

好多時一大班朋友出黎玩,我都好快會吸引左一班人響我身邊,當中男士既比率都幾高。呢 d 狀況,往往就令在場既女士對我產生敵意,因為當中有部份單身女士係抱住打獵既心態而黎,但係班獵物黎哂我度,之但係我又唔諗住打獵喎,個場面都幾 funny。

近排菲菲又再度活躍於友儕既活動,次次都成為焦點人物,一黎我終於從古墓中走出來見人,二黎我呢排正能量旺盛,次次聚會都表現得好興奮,自不然會多人圍。副作用即時見效,去左去幾次活動就惹起某 d 女性朋友既不滿,友儕間竟然傳我背住男友搵食既流言,仲有女士叫我早 d 結婚,唔好再攪攪震云云。

聽完唔單止唔嬲,仲有 d 鄧佢可憐。就算我唔出場,都唔等於佢既機會多左喎。男女關係幾時變左做 Zero Sum Game ga?要受人歡迎,開下自己竅先啦。

沒有留言: