2007年9月5日 星期三

打回原形

星期六睇左骨醫,稍為移返好既頭骨,呢一兩日有打回原形既跡象。本來諗住月尾先至去睇多次,睇怕我要睇得密 d。骨頭既野,唔可以一朝一夕攪得掂,唯有減省下 d 不必要既開支,留定多 d 錢黎睇醫生啦。

今晚決定早 d ZZZzzz,因為昨晚發左個好夢,今晚竟然想去尋回呢個好夢。哈哈哈~

8 則留言:

提到...

呀,我阿媽近排隻腳痺晒,西醫話係腰骨有事,又係話冇得醫,阿菲小姐你可唔可以話我知你講o個個骨醫響邊,我都想帶阿媽去睇下。唔該唔該。

我電郵如下:
mads_co@hotmail.com

菲菲 提到...

己傳電郵比你,如果收唔到就再留言啦。希望幫到你媽媽。

匿名 提到...

加油啦~~~
可能拉拉下個頭
樣都會靚D...咁你就執到啦
唔使去整容...呵呵呵

菲菲 提到...

我整唔整都咁靚啦,有優良血統~ 哈哈哈~ (你唔會話我地既血統唔優良掛?)

J 提到...

我而家都要每個星期去 "執頸", 不過正如醫生講, 次次移番正都無用, 要治本至可以解決到問題, 搞到而家要日日食當歸 XD

菲菲 提到...

咁富貴?我都想有本事日日食當歸或其他補品~

J 提到...

健康永遠都比財富緊要, 肉痛都無計. 要日日食當歸, 可想而知我個人有幾 "虛" 了. 各位, 真係小心唔好學我咁捱壞身子.

菲菲 提到...

係喎!女人都唔可以日日食當歸…