2007年9月18日 星期二

外交

唔知老細係唔係見我平時鬧班女時好兇狠,就認為我鬧 biz partner都應該一樣咁兇狠呢?

雖然我係一個魔鬼教練,不過我唔係癲的,唔會係又鬧唔係又鬧,只會揀有效果既野黎鬧。老細唔多識教練技巧,只係見到表面就以為鬧係一個好方法,因為好多時我鬧完都有「成果」的。其實都係回返頭先果句帶,「我只會揀有效果既野黎鬧」,所以有一個錯覺就係我鬧完之後所有事都會擺平。(如果事實真係咁筍就發達咯!)

呢排有 d biz partner 做野唔掂,老細叫我打電話去鬧下佢地,可能諗住我把口係開過光的,鬧下又會有好結果。其實菲菲既外交不嬲都好圓滑,莫講話鬧人丫,連用詞同埋語氣都要好注意,原因有幾個︰1. biz partner 唔係你下屬,冇必要比你鬧。2. 要人地將你既 priority 擺高 d,你首先要比人地覺得你擺得佢高 d,at least 要尊重人地。3. 地球係圓的,我唔知將來會發生咩事,都係得罪人少為妙。

今日老細投訴我鬧某 biz partner 太少,我好認真咁諗過呢個問題,我決定唔會鬧呢間公司,基於 2 個原因︰1. 我堅信鬧左都係冇結果,即係浪費口水。2. 我聽日會接見 3 間同類公司,直頭換左個佢,費事勞氣。

沒有留言: