2007年9月20日 星期四

地理常識

有批貨我地趕住要,澳洲供應商果邊遲遲未比 invoice 我,於是我地比唔到錢,即係未有貨。追左幾次 email 都唔覆,唯有打電話啦。因為我間店係冇 IDD 服務的,只有尖沙咀店有,於是我叫左尖沙咀果邊既同事幫我打電話去追。

十幾分鐘過後,尖沙咀既同事打電話黎,我地既對話係︰

同事︰澳洲 (雪梨) 而家幾多點?
菲菲︰早香港 2 個鐘。
同事︰乜澳洲唔係早香港一日咩?
菲菲︰唔係勒掛?只係早 2 個鐘之嘛,邊有一日咁多呀!
同事︰唔係喎,澳洲唔係好遠咩?點解只係早 2 個鐘既?
菲菲︰(已經有 d 出煙) 睇時區地圖啦,澳洲只係早香港 2 個鐘,咁張單幾時比我?
同事︰我仲未打電話呀,諗住人地早我地一日丫嘛。

啤~~~~~~~~~~~~~~

而家學校取消左地理科呀?認真救命!

4 則留言:

匿名 提到...

好心佢唔知,就問清楚人地啦! @_@
仲要大條道理唔打住..

菲菲 提到...

哈哈哈~
叫得佢打就一定岩時間啦,唔通明知人地訓緊覺都仲要打比人咩。

馬老板 提到...

這是笑話嗎? 好誇張喎

菲菲 提到...

證明事實上有好多人都好「可笑」。

都唔知係可笑定係可悲。