2007年9月3日 星期一

執著

星期六去完睇骨醫,就去飲滿月酒。新媽媽係我早 2 年上課程既同學,我地有十幾個學員同埋導師都有去恭喜佢。

因為我剛攪完個頭骨,眼部浮腫,仲有 d 瘀痕 tim (十足十家暴受害者咁樣… XD),班同學都走黎慰問我。佢地知我搵到個有希望既醫生,大家都好開心,有幾個仲好似開心過我咁… 哈哈哈~ 我地成班人坐埋一圍,但係我都係同旁邊既幾個同學比較傾得埋,成場我地幾個自己響度雞啄唔斷,不亦樂乎。酒席既中途,唔知邊個講返起當時上堂既情況,有好多經典既場面,其中有 D 係同我有關既。不過,我真係好討厭每一次大家聚會都講返 2 年前上堂既事。難得大家 2 年前做過同學,而且仲 keep 住有聯絡,我會想同大家交流近況,而唔係次次都搵返 d 舊聞黎想當年。其中一位導師 Crystal 最惹我不滿,成日話我 draw,連飲緊滿月酒都仲要拎返出黎講。我當時係好嬲的,不過都係果句,菲菲係唔輕易響公眾場合同人有過折的,所以我選擇唔出聲。旁邊既朋友有幾個都知道我唔鍾意佢次次出黎聚會都搵舊聞黎抽我水,見我面色沉沉地,都唔再講落去。

散席時同 2 位住屯門既同學一齊走,上次想車我返屋企既 Joseph 又出動想車埋我,我都婉拒了,費事又出現令佢尷尬既場面。Crystal 本想等我應承 Joseph 時可以搭順風車 (佢都住元朗嘛),我就係唔比機會佢,寧願同傾得埋既朋友搭西鐵轉多程車都唔比佢跟住我。唔知係佢執著我當時既行為丫?定係我執著佢次次都講返舊時既野出黎當笑話呢?總之我就係好唔鍾意佢。好心佢幾十歲人就睇開 d 啦,過左去既野仲次次拎黎講,你唔悶咩?做人要展望將來呀!

沒有留言: