2007年9月12日 星期三

少林寺十八銅人

星期一,老細話佢老友有 2 隻新產品想批比我地美容院 sell。
星期二,老細拎每樣一件再加各一份既簡短亦不知所謂既「catalogue」比我,要我即度定價、promotion plan 同埋準備產品及銷售訓練。
星期三,經菲菲閉門上網 (仲有 d 係日文,睇死人!) 專注修煉產品特性同埋 check 產品認證之後,攪掂哂成 set 定價、推廣期限及優惠價、宣傳品初稿、同類產品比較、客戶 Q&A 同埋 training material。同場加影,搵左個相類產品既 supplier 上黎公司 present,乘機吸料。
星期四,即係聽日,就要披甲上陣滿懷自信地教同事賣呢 2 隻我只係接觸左 2 日既野。

由零到全部齊哂,只需三日 (嚴格黎講,我只有 2 日時間)。

雖然兼任 product marketing 都係近呢幾年既時間,不過呢幾年,全部都好似以上既情況咁,要極速打哂少林寺十八銅人。承蒙上天眷顧,我做過既 product 都幫老細搵到錢。

不日放影︰仲有 2 隻產品老細都躍躍欲試,不過要試下呢 2 隻既吸水力有幾強先。

沒有留言: