2007年9月18日 星期二

介意

菲菲真係好小器的,我介意好多好多野,其中一樣最介意係老細對我既工作方式有「意見」。

我唔係橫蠻地唔比老細 comment 我,不過我唔鍾意老細 comment 我既工作方式。我係一個 result oriented 兼高效率既人,你唔好用你既方式去「指導」我做野,盞我攪到 2 頭唔到岸姐。總之你落左柯打同埋死線,而我接柯打時冇意見,即係代表件事一定會準時或者更早完成,當中既程序,請你唔好理我!我點去同人 deal,你最好唔好理我!我點編排時序,你更加唔好理我!

好在,聽日老細不在港,等我抖返啖氣兼 cool down 下 d 抑鬱情緒先。

有件事雖然我成日都做,不過我唔多想再做,就係發老細脾四。

1 則留言:

J 提到...

我係唔會當面發佢皮四, 不過會直接走人, 費事教精佢 XD