2007年9月11日 星期二

探討

遊走博文,好多博客都論政、論金、講股、評時事。

菲菲既博,完全冇以上既野。只係將生活片段加少少個人感想就整碟揚州炒飯出黎,出唔到大場面。承蒙幾位博友得閒黎睇下留下言,感激不淺!

菲菲唔識玩股票,唔識金融市場,唔知邊個政客有咩政績,亦都唔想講時事。我只想有一個比自己內省既空間,想令自己響唔同既領域進步。其實,大多數係想自己既心靈響煉歷得以提升。

環境如何好如何差,生活都一樣要過。
開心不開心,生活都一樣要過。
有錢冇錢,生活都一樣要過。
有男人冇男人,生活都一樣要過。
甚至去到某一日,有家人冇家人,生活都一樣要過。

問題係,我想過咩生活,同埋想點樣體驗自己既生活。

寫博比左一個好好既內省空間我,睇返一年前寫既野,好開心知道,菲菲長大了。

好快,我又會過生日,今年菲菲長大左幾多?

5 則留言:

miyou 提到...

生活是自己的,過得好,過得不好,都只有自已向自己交代。我也想學會,好好掌握自己的生活,創造更多快樂。
祝你生日快樂啦﹗

M40+ 提到...

From your blog, your job seems occupying a lot of your life. It would be even greater if you can explore more.

Best wishes

菲菲 提到...

miyou:

多謝你既留言!掌握生活係一門不容易的學問哩,我都係學習中。

M30+:

哈哈~ 呢層我都有諗過,不過仲未諗到 explore 邊方面…

野蠻郡主 提到...

真係經一事,長一智!

很高興大家都有進步到

菲菲 提到...

係喎,唔經唔覺,我都好似識左郡主起碼有2年,呢段時間見你寫既野都在蛻變中。