2007年9月9日 星期日

專業人士

當年考大學時,基於興趣既關係,本想讀法律或者心理學。因為冇錢去外國升學,唯有寄望港大。但係菲菲成績唔夠驕人,所以 2 瓣都入唔到,入左另一間性質完全唔同既 U 讀 marketing,就係咁我就冇涉足呢 2 個專業領域。當時老爸極力要求菲菲讀會計,但係我連 LCCI Higher 都係勉強合格,對呢科又冇咩興趣,所以完全冇諗過讀呢科。後來妹妹攻讀會計,已經 chartered,都可以叫做完成左老爸既心願掛。

事隔咁多年,我都讀過好多野,不過全部都唔係 academic 的 (丫~ 唔係,我都讀左張營養學既 cert 的~) 。我讀過性格學、NLP、coaching 同埋接受過嚴格既銷售訓練 (包括響工作之內及自行報讀),呢幾瓣就算有牌可考,都唔係咁多公司會承認你既「能力」。明明自己係有專業的,但係社會唔係普遍認同。我正在等社會蛻變,等 Coaching 普及,咁我既專業就得以認同勒。呢段等待既時間,我會好好磨練自己,以更多既 coaching 經驗去豐富我既人生。

5 則留言:

安諾勿斯 提到...
作者已經移除這則留言。
安諾勿斯 提到...

菲姐姐:菲姐姐o既題目幾有趣,小弟借o左係寒舍借題發揮,敬請見諒。

菲菲 提到...

多謝引文就真!

匿名 提到...

我一直都有睇您既文章,好有見地,一0的都唔悶。向您既目標前進,努力加油!

菲菲 提到...

多謝捧場!得閒多D黎交流丫~