2007年9月3日 星期一

曙光

菲菲自小雙眼患有隱疾,訪尋過不少中西名醫都藥石無靈,連手術都冇得做,亦有西醫斷言我呢世都好唔返,唔惡化已經好好彩。基本上我都放棄左求醫,因為各種中西醫都判哂我死刑,我又唔係醫生,又搵唔到更好既辦法,唯有相信冇得救同埋等「死」。

上星期,媽媽話比我知有個骨醫好掂,佢早 2 年左腳動過手術之後,要每日食止痛藥先至行得,媽媽經朋友介紹睇完果個骨醫之後,竟然可以完全唔駛食止痛藥,仲行得快過以前。見有咁既神醫,我都想去睇下,因為我條尾龍都唔多妥,都諗住去攪攪佢。點知呢位骨醫唔單止幫我攪哂成身既骨頭,仲斷出因為我頭骨生得唔岩位,所以引致屢醫不果既眼疾。佢話我對眼本身應該冇咩大問題,但係因為出世時頭骨生得唔好,所以令眼球、鼻骨、腮骨同埋牙較都縮埋一齊。佢研究左一陣之後話有機會同我攪返正個頭骨,不過要多次覆診先至可能復原。嘩!有機會喎!覆幾多次診都要去啦!

人手矯正頭骨係好痛苦的,因為做既過程真係極痛,不過心想有好轉希望,幾痛都忍忍忍!做完第一次之後,視野確係有少少好轉,連個樣都有少少唔同,好似整容咁… 哈哈哈~ 睇左咁多次醫生,終於有曙光既感覺!不過下次去睇既時候,都係唔搵媽媽一齊去勒,因為唔想佢再經歷心痛既場面。佢見我痛成咁,足足喊左半個鐘,我都唔忍心要媽媽再承受果種愛莫能助同埋自責既壓力。陪我睇左咁多年無謂既醫生,佢承受既痛苦絕對不會少過我。

雖然我冇宗教信仰,不過我都感恩上天比左呢個經歷我。挑戰自己係我既興趣,今次呢個挑戰,唔單止係興趣咁簡單。希望上天仲繼續睇住我,比我過埋呢一關!

3 則留言:

匿名 提到...

希望你早日康復

菲菲 提到...

多謝!我都希望哩~
去覆診時已經冇第一次咁痛了。

匿名 提到...

不好意思有點冒昧, 我的脊骨有點移位, 不時要往跌打醫生扣正. 想問一問你可否介紹你那位骨醫給我. 謝謝你.

我的電郵是 abc.bak@gmail.com, Miss BAK