2007年9月7日 星期五

失守

今日又買左對鞋,一時忍唔住手,已經係第五對勒…

雖然仲想買對 boot,不過要嚴重警告自己,最快都要十月先至可以買!

6 則留言:

C.M. 提到...

菲呀菲,見你近排買得咁開心,搞到我都有衝動去大shopping!

菲菲 提到...

嘩!覆得咁快既?

轉季勒,特別有 mood 去血拚~ 哈哈~

你想買D咩呢?

我仲想買手袋同外套,好在我唔好名牌,如果唔係賣身都唔掂~ XD

J 提到...

五對新鞋, 星期一至星期五各一對 XD

菲菲 提到...

其中一對係 casual 鞋,所以要多買一對先至夠換… XD

J 提到...

買啦買啦...促進香港經濟靠你了.

菲菲 提到...

我買果幾對鞋促進得幾多丫,不如谷班女跑下數,等我地d客促進下仲好啦~ XD