2007年9月10日 星期一

鬧人

做左咁多年野,一向都好反對以「鬧」去管理下屬,畢竟每一個人都有自尊心,鬧並唔係一個最有效既管理方式。自從入左美容行業之後,我對「鬧」呢個字有另一種睇法。

原來美容界真係好流行「鬧」呢種管治手法。初時我喜用循循善誘既方式,希望大家響一個友好既氣氛中工作。不過久而久之發現謙謙君子響美容業係企唔住腳的。美容師見你笑容滿面,唔會大聲鬧人,就會認為你講既野係唱歌,聽完就算,完全冇執行既意欲,而且諗住唔做你都吹佢唔漲。後來積壓太耐一時火起,鬧左幾句之後,真係頂班友仔唔順,鬧完之後就好聽話咁做好哂所有野。之後試過幾次都係咁,好聲好氣係冇用既,真係要下下出聲鬧,仲要整個惡形惡相先至有效既。面我就比足哂勒,原來佢地有 D 咁特殊既嗜好,鍾意比人鬧的,我唯有順應民意啦。

有時真係唔怪得 D 上頭惡死的,因為我都係被迫咋~

沒有留言: