2007年9月11日 星期二

盡興

今日早放工,去左銀狐既 office 旁聽八字初班。去既目的並唔係上堂咁簡單,係因為當中有 2 個學員係我既朋友,我諗住等佢地放學之後去打邊爐。

到十點終於放學勒,我就好似一個大細路咁同成班同學一共七人去食野。打邊爐真係好開心的,唔駛等上菜,唔駛理 manner,鍾意時可以企起身打撈心愛既食物,又可以玩下自己碟乾蒜鼓油,仲攪到人地碟辣椒亂七八糟,將 d 辣椒撩哂出黎排圖案,係極度輕鬆好玩既一種進餐方式。工作太多會令人皮質醇偏高,同朋友食返餐不顧禮儀既飯可以極度減壓,同唱 k 有異曲同工之妙。尤其我同其中三位 (包括銀狐) 實在太老友了,席間多次胡言亂語惹黎哄堂大笑,當中既樂趣非筆墨所能形容。銀狐想挑戰我既記性,好在我響酒過三巡都仲記得某一系列課程既刁鑽問題同埋答案,同佢玩到不亦樂乎,佢返而比我問到唔識答。另一老友見我玩到興起,想同我鬥咀,最後都係比我講羸佢,佢好唔忿氣,我就話︰「我靠把口搵食 ga,咁易比你講羸仲有得撈既?」似係串人,又似打圓場,其實係自誇,都幾抵死!

如果唔係要趕尾班車返屋企,可以玩得仲癲!

而家呢篇 blog 係半醉之下寫既,睇唔明唔緊要,可能到我酒醒時都唔知自己寫乜。哈哈哈~

沒有留言: