2007年6月23日 星期六

知己知彼

響入呢間美容院做野之前,我可以話對美容行業一無所知。雖然我好貪靚,但係少女時代去過幾之美容院都有不快經驗,所以我係絕對唔會去美容院的。哈哈哈~~ 天意即係天意,我竟然入左美容行業,仲要做大旗手,都幾耐人尋味。初初入呢間公司時真係好新奇刺激又好玩,因為老細都知我唔識美容院既野,專登安排左我去試美容院既服務。好記得第一次試服務時,我一訓上張美容床仲驚過訓上手術床,好不容易先至捱過左一個 facial,當時我都唔明點解 d 女人會咁鐘意做 facial。做左一段時間之後,終於克服呢方面既心理障礙,而家我仲會試新同事既手勢同埋協助指導 tim。

因為我從來冇去過其他美容院度做客人,所以都唔知道 d 行家 sell 客會有咩招數,本住知己知彼既心態,我今日選左一間規模同我地差唔多既美容院度試左一次 facial。哈哈哈~ 原來我去到陌生既美容院都係好緊張的,一訓上張床就開始心跳加速,真係冇鬼用。anyway,又係好不容易捱過左一個 facial,落到樓個 consultant 就準備好 sell 我了。本來我係想睇下其他美容院有咩法寶,點知係無功而回… 因為果位 consultant 既表現實在太強差人意勒。如果平時 training 我 d 美容師咁 sell 客法,一定比其他同事恥笑。今之既出征都冇咩收獲,唯有下次搵過另一間試下啦。

沒有留言: