2007年6月29日 星期五

混亂

尖沙咀店而家既情況,只可以用混亂黎形容。老板娘因為要準備考試,三日冇返工,今日去開例會,發現班同事呢排全部都早走,即係未夠鐘放工就打哂卡走人。d 單開到亂哂籠,有幾條數 check 唔返,cash box 既錢同 petty cash book 條數又唔 match,應該係有 d 單收左客 cash,錢就放哂入 cash box,不過冇開單冇記賬,所以變左無頭公案。仲有好多好多野都係九唔搭八,完全冇王管。本來老板娘唔響度,都仲有另一位負責行政既同事,佢有責任睇實班友仔,不過所有問題都係我過黎開會時發現既,咁佢返工時究竟做過 d 咩?實在令人費解。

終於忍唔住問佢點解 d 單攪成咁,佢就推落老板娘頭上,話佢做野求求其其,所以攪成咁。咁佢負責行政既,老板娘唔做並唔係一個藉口,佢都有責任確保所有野都 on track。響我既角度,佢係難辭其咎,但係老細在場都未開口話佢,我都要比返幾分薄面我老細,唔當面出聲住。

正所謂上樑不正下樑歪,自己都唔以身作則做個好榜樣,點管班下屬?佢話人做野求其,但係佢又唔管好 d 野,仲要我地 check 返哂出黎先至知,響我既角度睇,佢自己做野都係好求其。有時真係好唔明,老細唔想同老婆嘈姐,呢個係員工黎既,都唔比壓力佢做好 d。老細淨係識得叫我去尖沙咀睇住,遠水不能救近火呀,要佢坐響度做咩?

2 則留言:

C.M. 提到...

菲菲:

你出post這麼快!(果然效率其高!)

而且你的管理方法很有層次,真的值得借鏡。

菲菲 提到...

C.M.兄真客氣!

我仲有大把野要學哩~