2007年6月26日 星期二

Drilling - 舊文重溫 (寫於2006年6月10日)

Drilling 響銷售行業即係模擬銷售訓練。好多以服務為主既行業都流行以呢 d 方式去訓練前線銷售人員。加入左美容院既員工訓練行列之後,我都大力推動呢種訓練方式。

響訓練既其間,不但可以瞭解多 d 佢地日常 sell course 時會點 sell,仲可以瞭解多 d 美容行業既運作。而家先至明白,點解有咁多客人投訴美容院 hard sell,因為佢地既銷售模式仲係停留響 "講價" 同埋威嚇既階段。呢 d 都係 d 過時同埋冇效既方式,試問有邊個消費者會鐘意比人迫 ga?而家做銷售要成功同埋長久,一定要個客心甘命抵咁比錢出黎,仲要佢覺得物超所值先至得嘛。

我引入左好多銷售既心態同埋方法比佢地,例如瞭解客人心態、發掘客人既心底話 / 底線、定目標、定實踐計劃之類… 仲有如何發問、如何同客人溝通、如何令客人信服之類… 不過響推行既過程真係有好大既挑戰。最有趣既係,當我教佢地新方法既時侯,佢地會話︰不嬲我地都唔係咁做 ga~

如果佢地不嬲用開既方法係 work 既,老細就唔駛多此一舉搵我黎 train 啦。同埋佢地都只不過係廿來歲,但係腦袋就好似老人家咁,以前做開係點,而家就拒絕改變。我都明白人係唔鐘意改變的,但係事實上世界天天在變,我們可以唔變嗎?唔變會被社會淘汰的。

正如 drilling,佢地唔習慣咁既訓練方式,不過呢個方式正正就係最好既練習方法。響見客前有練過,見客時就唔會出太多亂子嘛,成功率都高 d 丫。昨天做完 drilling 時,竟然有同事哭… 佢覺得咁 train 壓力好大… 不過我呢個魔鬼教練就覺得咁小事都捱唔過,又點響呢個競爭劇烈既市場上立足?

2 則留言:

C.M. 提到...

菲菲:

首次留言,多多包涵。

見你一天可以出幾個post,每個內容都有相當份量,小弟佩服不已。相信你必能為成功的管理者。

菲菲 提到...

C.M.兄︰

多謝你捧場呀~~

我都係將工作點滴寫響度抒發下,我都仲摸索緊做一個管理層要點先至平衡到各方面,仲有好大既進步空間哩。有空多D黎指點指點丫~