2007年6月27日 星期三

趕客

今日同我地合作左一年既設計公司炒左一鑊,好大可能影響我地繼續合作既基礎。事緣我地上個月傾續約既事,佢地不斷話今年既成本上漲同埋佢地接左好多大客,價錢方面需要調整同埋可能冇時間同我地做。佢仲不斷講我地應該撥多幾倍 budget 做 marketing,言下之意係嫌我地比得錢少。到呢度,我已經覺得唔多 like,我地公司雖然係細公司,不過我地衰衰地都叫做係客丫,有乜可能同我地講我地比唔起錢同埋唔夠人地大姐,咁即係點?本來續約呢單野都應該係告吹勒,佢又返轉頭同我地傾條件,話價錢方面有商量,大家可以再傾。咁佢就 "皇恩浩蕩" 咁比個 special price 我,希望我地可以繼續合作。於是佢地比左 2 個 quote 我地,想我地 2 選 1,當中佢地仲應承幫我地做 product photo shoot,幫助我地推產品。響呢個時候,老細都覺得我地黎緊呢一年都要做多 d 產品推廣,同埋佢新報既價錢都 OK,所以我地因應我地既需要,選左平 d 既 plan。之後大家都簽好哂合約,正式啟動今年既工作勒。

昨日,我 send 左份 draft 比設計公司果邊,希望佢地幫我整一個 ad,仲要影埋產品相,點知佢反口話我地個 plan 係唔包影相的。唔係掛?當初就係因為佢肯幫我地影相,我地先至重新考慮續約既問題,而家簽左約就唔肯影?冇理由掛?之後佢話份約冇包影相喎,乜你冇睇清楚先至簽咩? (約唔係我簽的,之後問返老細先至知真係冇呢個 term) 簽約既野,我承認公司響處理呢方面係有疏忽,不過佢地蓄意將傾好左既條件不列入合約之內,居心何在?

仲未完,佢仲夠膽搬返 D 陳腔濫調出黎,話我地比唔起錢,佢又接左好多大客,之後唔會再做 SME 既生意,又話我地 join 個平既 plan 係唔包影相的。佢仲話我地攞著數攞得盡,做野唔好咁 tricky,好似我地唔岩咁。聽到我火到黎,一路以黎我地簽約既基石原來係一個騙局!蓄意唔列入呢點,唔知邊個 tricky 呢?

雖然我真係好興,不過本住解決事情既心態,我都問佢而家單野點解決先?佢話都可以解決既,就係報返個價比我地影相 lor。唔係下化?呢 d 唔係叫解決辦法,係趁火打劫呀!傾到呢度都冇野可傾,大家冇可能達成共識,佢話既然大家有信任既問題,可以 terminate 左張約佢。

好老實講,我地要換設計公司實在太易勒,已經有幾間 stand by 等我地答應,而家佢咁樣即係明趕客,嫌我單生意細,故意搵件事黎炒一鑊,之後各不相干。OK,我地雖然係細公司,不過我地比得出黎既都係真金白銀,從不拖數,亦好尊重佢既死線,換黎既係一種侮辱,好興!

換設計公司就梗 ga 勒,呢單野比我學識左幾樣野︰
  1. 就算份約唔係我簽都要跟返,起碼老細簽之前係保持儘量安全合理
  2. 我唔會再比任何單一公司縛住我地既計劃,之前我地真係冇咁多錢,先至侷住簽死一間,而家我地會搵起碼 2 間去做,有良性競爭之餘我地仲可以確保唔會比一間公司撬起哂我地既 plan
  3. 中小企都唔係好蝦既,我唔再容許任何人以我地既規模黎侮辱我地比唔起錢

客人無論大好細好,都叫做係客丫,就算你要趕客,都可以用一個好 d 既方法丫。既然佢唔想做我地生意,就請唔好比個 tricky 既 quote 我,咁樣,只會影響佢既商譽。

沒有留言: