2007年6月28日 星期四

趕客第二回

昨日提到同設計公司炒左一鑊,今日佢地既另一位同事比左電話我,希望解決事情。不過我完全感覺唔到佢真係想解決事情,而係覺得佢想進一步趕客。

今日佢既談話內容大致係講返當初簽合約時大家既 contact point 唔同,導致有誤會產生,仲話我另一位同事跟得唔好,所以攪出個大頭佛。響談話基礎上,我已經唔多順氣,而家你係要擺平件事丫?定係攪多單野出黎丫?好老實講,呢單野攪到咁,都已經唔係搵條友出黎頂罪就可以解決的,就算係搵,都冇理由搵我方既同事去頂罪掛?你估我會比返同情分你咩?Sorry,剛剛相反,我只會覺得你不負責任姐。

之後又話佢地呢排接多左大 job,佢地一個 order 都等於我地一個月既 amount,咁仲唔係趕客係咩?言下之意即係話我地公司細啦。響呢度我冇法子讓步,國土再細如新加坡,都有自己既主權同埋尊嚴,我地公司雖然細但係都唔需要卑躬屈膝求你幫忙。生意既野,你唔做自然會有人做,我唔需要放棄公司尊嚴而求你幫忙的。

仲有,佢都係堅持要我地加錢先至幫我地影相,仲再三強調咁已經係最好既安排方法。雖然佢講左幾次好想我地繼續合作同埋唔想破壞關係,不過呢d只係表面說話,佢地口口聲聲話唔係關心錢,而係我地既需要,不過事實上真係完全睇唔到佢既誠意。

算啦,關係既野,有時唔係你想建立就有既,尤其而家我更加唔想響"關係"方面著墨,因為要建立關係,係要雙向的。讓步到此為止,之後一切隨緣。

沒有留言: