2007年6月22日 星期五

開放日

好少中小型美容院會攪開放日,一般都係大型美容院先至會攪。雖然我地公司細,響舊年開始,我就推動公司攪開放日。因為我地客源不足,唔想每個月追數都要向舊客開刀,最好既解決方法莫過於搵新客。攪開放日既好處係成本低,唔需要花大量金錢都可以實實在在咁搵到新客,同埋都好有成功感,因為我敢於去做好多中小型美容院完全唔敢去做既事。

初初攪開放日,大家都唔知得唔得,好在我既頭炮都叫打得響,成本只係幾千蚊,開放日當日既生意都夠所有同事出一個月糧,所以老細都放心比我攪開放日。唔經唔覺,我都幫公司攪左年幾開放日,幾乎每個月都攪。雖然唔係個個月都有咁好生意,不過班同事習慣左每月都有一日博殺日之後,佢地既平均表現都提升左,平均生意額一年間升左一倍,我都叫做對公司有返少少交待啦。

今日輪到老板娘果邊間店做開放日,不過我永遠都會記得今日。

老板娘有一個強項,就係以行動證明我既建議係唔WORK既。佢一定證明到GA,因為只要佢咩都唔做,仲要唔比佢D下屬按照我地定既方向做,結果必然係唔WORK。早幾個月既開放日,老板娘唔CALL客、唔理我地既著急、唔理公司既生意… 試過有一次開放日捧蛋,另一次就只係做左少於一千蚊生意。佢用呢D"證據"向老細證明開放日係唔WORK既。今日,老板娘已經唔再想理會開放日,所以佢返屋企閉關讀書,完全冇返工,所以另一間店既店長就過左去幫手。因為佢之前完全冇叫同事CALL客,今日全日只有3個BOOKING… (另一間店既開放日,一般都有廿幾個BOOKING,最勁試過一日接四十幾個BOOKING)

去幫拖既店長,為左證明開放日係得既,雖然只有3個客,都唔氣餒,奮勇作戰下有2個客JOIN左COURSE,令大家都刮目相看。佢做完野之後,同班同事講,冇野係冇可能的,問題係你做定係唔做姐。其實呢番話,講同唔講都冇分別,因為問題唔係出響同事度,係響佢地既亞頭度,佢地為左保住飯碗可以改變D咩?

沒有留言: