2007年6月25日 星期一

ISO 認證

老細成日想 upgrade 間公司,所以呢排好想搵 d 野攪下,今日就搵左間做 ISO consultancy 既公司上黎 present。響上星期我同老細提及過做 ISO 要好多文件上既工作,我地美容院只有2個 staff 係文職 (包括我),根本處理唔到咁龐大既文件工作。佢死都唔信,一定要瞭解喎,今日未叫左人地上黎 present 囉。

哈哈哈~ 點知老細聽左一半就行開左,明顯係佢都唔多想做呢樣野,事實上太多文件既野要做勒,而家配合我地而家既規模,根本係浪費資源。我都認為 ISO 係好野,不過都要量力而為嘛。而家公司最需要解決既係生意同埋人手既問題,以我地2丁友既力量,根本兼顧唔到攪 ISO,所以佢聽聽下都冇心機聽落去。

好多年前我做果間公司都有行 ISO,每逢 audit 就要追返哂 d 文件,皆因響工作既流程當中,好少可 d 同事會咁合作做足所有文件,到最後係臨 audit 前由我地 d 老秘 (當時撈埋老秘果份) 一手包辨啦。當時同事間流傳一句說話︰有 ISO 冇環保。因為一次過整幾 rim 紙既文件,不過之前係完全發揮唔到作用既,只不過係鬥交功課而已。到 audit 時,除左比十幾盒 file 佢睇之外,仲要搵 d 同事出黎比佢問話,我地仲要教定 d 同事點答,你話幾費時失事哩。

我地公司咁細,要狽埋 ISO 既工作真係會 overload,希望老細聽完之後係決定唔做住啦。等我地人強馬壯,有人幫手做文件既話,我都唔抗拒既。

沒有留言: