2007年6月28日 星期四

考眼光第二回

新同事第一日返工就開左張單,老細對呢位同事表示滿意,咁都好d,唔駛向我"追究責任",哈哈哈~~ 老細仲打算安排多d重任比佢,不過基於佢係非常新既關係,都唔知佢會唔會做得長,所以我都係建議觀察下先,到佢多d工作上到手先至交托重任比佢都唔遲。

仲有,昨天我預言過佢會同d同事有磨擦,呢樣都應驗埋勒。真係風水佬呃你十年八年,我睇人都真係幾準的。之不過磨擦既主角並唔係同事,而係店長。 XDDD 今日店長吩咐佢做一個 facial,呢個 facial 雖然唔係佢最擅長,不過都唔算困難,正常比少少心機都可以完成到既。點知果位同事竟然話佢唔多熟做 facial 所以拒絕左,店長當然係唔高興啦。咁都未夠,到下午有空檔時,我同店長搵左呢位同事問下佢既工作狀況,習唔習慣之類,佢呢頭話OK,果頭又話唔想做咁多纖體,想做多d facial,呢下野先至真係辣著店長。之後又問我地比唔比佢食煙,做美容師當然唔可以響返工時間食煙啦,隻手成唚煙味,趕客咩!仲有員工守則都寫明唔可以食煙的,你叫我地點批准?之後仲有,呢排月尾追數,連續幾晚都OT,佢似乎又有D微言。總之協調問題一大堆啦。店長份人平時都冇乜野,不過最唔鍾意員工響工作上諸多推搪,響規則上諸多要求既人姐。呢點我好理解,因為我都係咁… XD

有數既人不嬲都係咁 ga 勒,總係認為自己有某些特權。真係唔好彩,我係絕對唔容許呢 d 事情發生既。要做一個好既管理,最基本係要處事公平,你講既說話先至有人聽,如果唔係就只會換黎陽奉陰違。要處理呢單野,就要立即開始教育工作,令佢適應呢度既工作環境同埋規矩,咁佢先至會做得長。

沒有留言: