2007年6月26日 星期二

鍥而不捨

鍥而不捨係我地公司最近既最 hit 名詞,常用於鼓勵同事響面對刁鑽既客人時,都要保持鍥而不捨既心態,唔好害怕客人既刁難,一定要開到單為止。又或者係面對舊客戶,要佢不停繼續消費時,唔好理會客人既 "合理推搪",都要以鍥而不捨既心態去完成交易。

最初,我要推行 "鍥而不捨" 既精神都遇到好多阻力,因為同事對於挑戰都係抱消極態度,認為冇必要下下都要咁鍥而不捨。原來,第一個需要鍥而不捨既人係我。本住擒賊先擒王既心態,我要先說服店長,要佢都有鍥而不捨既心態,佢先至可以帶動到同事有同樣既精神。事情都進展得好合理,我坐鎮果間店既店長當然冇問題啦,店長都係一個喜歡表現能力既人,所以佢以身作則,響同事面前攪掂多個刁鑽客人,令同事相信,繼而實行,所以我睇既果間店響好短時間之內就收復左月初既失地。而由老板娘睇既果間店,佢依然係采我都傻,所以生意都冇咩起色。

鍥而不捨既精神,代表永不放棄,所以我同本店既店長,亦都出力去埋老板娘間店度教育佢地班同事,仲示範如果攪掂刁鑽客人,令果邊既同事見到如何處理呢 d 客人。我地既做法,冇錯係令佢地出現左小陽春,我地走左之後,一切回復平靜。店長始終係火車頭,你行得快,d同事都冇得行得慢。你唔行,成架車都會停。停左都唔係問題,撻返著未得 lor。不過老細同我地傾過,認為我地既行為係比左壓力果邊既同事,不過佢地冇生意,老細又會怪罪於我地,我地可以點呢?

好,既然已經豁左出去,就繼續鍥而不捨,我地唔理老細既 "勸喻",已經計劃左再教育果邊既同事。因為我地好明白老細之所以咁講,係佢老婆唔鍾意我地去踩佢個場,不過我地去 "踩場" 既目的,並不是要逞強,係要救亡。希望到埋數既一日,老細會明白啦。

沒有留言: