2007年6月25日 星期一

卸膊

越做得耐,越覺得老細卸膊。好似今日有個人黎 second in,我負責試佢手勢,之後就交比另一位同事同佢傾 offer。應徵者既要求待遇,好老實講我就覺得係市價啦,可惜我地公司入面資歷最深果幾位同事都係 below market price。老細話如果依佢既要求既人工,公司內部都必然有混亂,因為問題正係而家鬧得熱哄哄既同工不同酬、新仔仲高人工過舊人既情況一樣。呢個 point 我都同意,不過我地而家係處於一個比較尷尬既境地,一係請左果個人之後就加埋舊人既人工,不過咁會增加公司既成本,短期內並不化算。一係就壓人價,睇下人地幾時搵到好工就賣甩我地。

我將呢個 point 同老細講,佢話唔認同我既講法,佢堅持要壓個新人價,同埋如果個新同事既 productivity 係低過佢比既人工,要唯我事問咁話喎。而家咩事呀?我相信冇一個 interviewer 會寫包單 d 人返左工之後同見工既表現會唔會有分別喎,有冇卸膊得咁緊要呀?仲有佢要將市場既因素都歸咎到我頭上,有冇攪錯呀?而家 d 老細有咁不負責任既?

沒有留言: