2007年6月19日 星期二

下屬

作為管理層,就一定有班人比你管理啦。我要管理既人有直屬同非直屬。直屬既係一班 sales team,專係出去搵生意,非直屬既係 2 間店入面既人,為數十幾人,佢地既直屬上司係店長,不過佢地都要聽我支笛, 因為我係佢地既 trainer,仲要管哂 2 間店既行政同埋人事,同埋都要卒佢地數既。



有 d 管理層會向佢地下屬施以官威,以示自己係高高在上,不過我好相信呢個方法唔係個個行業都行得通。好似我地做服務業既,前線員工係公司最寶貴既資產,公司既生意都係由佢地做返黎既,佢地既穩定性好影響客戶既信心,所以我好少會向前線員工施壓。下屬其實仲係自己既籌碼,下屬越有表現,即係自己越有實力,如果下屬不濟,即係自己唔掂。但係有好多冇實力既 "上司" 成日都搵 d 下屬黎祭旗,諗住自己冇事就算數,呢 d 人一定 比好多基層員工咒到飛起,仲有人肯為佢博咩?

沒有留言: