2007年6月27日 星期三

考眼光

今日有位新同事返工,呢個同事既見工歷程比較特別,就係店長冇參與試手勢既環節,全部係我一手包辦的。同老細傾呢個 candidiate 時,我比既意見係︰『佢做 facial ok 啦,纖體叻 d,不過佢最強既應該係 sell 野,響我地而家最需要刀手既時候,佢都係一個合適既人選。』佢既要求人工都幾高,高過哂我地既資深同事,老細都有 d 猶豫。之後就叫左另一個同事同佢 2nd in,見完之後同事就話佢完全唔似刀手,即係間接地質疑我既判斷能力。雖然我唔敢講我既判斷一定對,不過 "完全唔似" 就好似偏差太遠勒。老細諗左一陣之後,就 show 我 hand,話我地可以用一個偏高既人工比佢 (不過都唔係公司入面最高,係個 candidate expect 既八成左右),不過如果佢既表現不理想就唯我事問咁話喎。點唯我事問呀?炒左我定係要我補返錢呀?anyway,呢句都應該係表達佢重視我既判斷姐。

佢今日返工唔多講野,只係按照店長既指示做。店長響下午同我講,話佢做 facial 應該唔係好得,我話一早講左佢最叻唔係做 facial,係跑數,佢都不置可否,不過明顯係唔多相信啦。哈哈哈~~ 讀人既野,我對自己真係好有信心的,佢今日即刻開左張單,銀碼雖然唔係頂級果隻,不過都係中上水平勒。以一個新同事黎講,我比滿分勒。比滿分佢既原因係佢夠膽色,將一個本來唔太貴既服務賣左個好價錢,客人仲讚佢 tim,比錢比得好開心果隻。我一路以黎既訓練,就係要強調呢點,d 客人要比錢比得好開心,仲要有返咁上下銀碼既單,仲唔滿分?

考眼力既第一回我 win 左,我深信,好戲在後頭。

仲有,唔爭在預言埋勒,佢會同某 d 同事有磨擦,因為佢為人比較霸,礙於今日第一日返工,所以未表露出黎姐,唔駛好耐,呢 d 情況就會出現勒。不過唔緊要,做美容既,全公司都係女人,是是非非呢 d 野本來就好平常,所以呢個並唔係咩問題,handle 到的。

沒有留言: