2007年6月26日 星期二

魔法辦公室

我既工作效率不嬲都好高,各種工作報告都可以即日完成,一日寫幾千字既分析都係閒事,不過老細似乎都唔多滿足,經常要我再比多D野佢。響度返工,真係要識得變魔法先至得。老細喜愛回帶,亦常常將同一問題重複思量,甚至死線過後都會提出反覆討論,費時失事之餘亦會影響進度。我地打工既,絕對冇權埋怨老細既辦事作風,只可以發揮魔法師功能,將不可能任務變成有可能。呢D情況最常見於對外溝通,舉個例,落廣告時我地既設計公司同埋MEDIA都有佢地既死線,雖然我地係客戶,不過大家都係搵餐飯食,如果可以既我都儘量配合人地既死線,免得我地攪亂人地既SCHEDULE。可惜老細偏偏鐘意響死線之後改野,同佢改咩?要出動到人情卡,但係人情卡都有碌爆既時候嘛。唔同佢改咩?佢就發哂老脾話我地辦事不力,響呢D時候我地又要諗下變咩魔法去完成任務,都幾刺激。

人事問題又係另一個要變魔法既環節。老細會埋怨某D同事既工作態度、效率甚至熱忱等等。我呢D兼埋人事部既老散,當然要處理一下啦。哈哈哈~~ 不過原來老細有時都好似女人,五時花六時變,今日話要"訓導"某同事,聽日又話唔好同佢講,費事個同事唔開心喎。響呢D情況下我又要平衡老細既人事要求,又要處理同事既問題,又要唔好鬧親D同事,你話呢D魔法幾精釆哩。

沒有留言: