2007年6月25日 星期一

銷售

做左咁多年銷售,B2B做過,B2C又做過,B2G都做過,最好玩既莫過於B2C,因為對手就係決策人,即時知效果嘛。而家我已經退下火線,唔需要我 SELL 勒,我只需要教識班同事點 SELL 就OK勒。初初教佢地時,真係覺得不如我自己SELL返好過啦,聽見佢地SELL客有時都幾火滾 (可能我初入行時我D老頂仲火滾… 哈哈哈~~)。不過教左咁耐,見到佢地成長左,識得掌握客人心理,識得咩時候入咩位,同埋D單越開越大張,心中既滿足感都幾大。

其實SELL客既野,最差既就係SELL,你越SELL個客越缩。反而完全唔SELL,只係針對客人既取向或需要而不斷吸引客人,佢自己會送上門,只要響呢個關鍵時刻適當地加一腳,張單自自然然會落你袋。我常常教D同事,最緊要係令客人放鬆,令佢地放鬆戒備,之後要客人跟住我地安排好既"心路歷程"進發,佢自然會拎錢出黎比你駛。不單止咁,D客仲會好鐘意繼續比錢你駛,因為佢駛錢駛得好舒服。所有人只會做自己喜愛既事,被迫既事,做一次當係自己唔好彩,總不會明知呢間係黑店都仲要中個頭埋去比人 durk 掛?

呢排見到D舊客返單率高左,證明左呢套方式極 work。各位版友,先唔好話呢D係老生常談呀,實際上有樣野好叫知易行難呀。要真正做到,都要下一番苦工,同埋要有堅忍既精神GA。

沒有留言: