2007年6月28日 星期四

激勵

數數日曆,已經廿八號勒,公司響三十號截數,一眾同事都為自己今個月份糧博哂老命,實在可喜可賀。之不過我呢個魔鬼煉金術師並非浪得虛名的,雖然生意不錯,但係響呢幾日都仲落哂重藥再谷恆 d 士氣,希望我店可以更有成績,令同事搵多 d 錢同埋威返舖,咁就功德無量勒。

2 間店既人口分佈不平衡,我店 fit 馬多,所以大家必須要出準力先至爭到餅仔,而另一間店都幾人才凋零,只有一位同事算係有實力之士,其他人都只係 hea 下等出糧果隻,所以果位同事可以攬哂全店八成既生意,結果係佢條數一支獨秀。公司每個月既營業獎金幾乎個個月都係佢袋哂,不過依我所見,唔係佢特別叻,而係佢既同事特別懶,所以造就左佢生意好似特別好姐。於我店,因為勢均力敵既關係,幾位同事都要加幾倍努力羸哂 d 對手先至有機會袋下獎金。今個月,有位同事特別勇猛,今日單日已經追左一大截數,於是我再落多味藥比佢,鼓勵佢發力跑埋呢幾日,誓要拎返次每月獎金,威比其他人睇,證明佢係堅料黎既。

呢 d 招數唔可以成日用,一定要響合適既時機用,如果唔係會失去效力,變左乾卒,會有反效果的。今日呢個時機出現勒,如果同事受落既,唔單止係佢吐氣揚眉既機會,仲係我店重掌總舵既機會,所以呢一舖一定要變魔術,奇蹟會降臨響願意付出既人身上。

沒有留言: