2007年7月3日 星期二

傳媒

今日,係極忙碌既一日。首先要埋六月條數,但係一返工就知今日會有報館黎採訪同影相。一聽到呢個消息覺得有D突然。突然既唔係有報館黎採訪,突然既係點解老細會安排響今日姐。全公司上下都知月頭第一個工作天係最最最忙的,因為我要一日之內埋哂2間店既數,你都咪話唔大鑊。本來都習慣左超高速做野勒,不過老細依然係唔理我既死活,都要安排最忙既一日做採訪,都唔知佢想點。

OK,打工既只有完成老細既指令,所以都開哂 TURBO 去攪掂盤數再招呼記者。有樣野都幾不滿既,首先佢地遲到一粒鐘,極不尊重我地既約定,之後一入到黎都幾冇禮貌,又嫌我地細,又嫌我地冇酒店咁靚,令到幫手既同事都幾不滿 (我係最不滿果個)。呢間報社既名聲都唔係太好,估唔到佢地既記者都咁配合佢地報社既形象,都唔明點解老細會簽呢間報社做鱔稿。

大家都係出黎搵食既,不嬲都係鬥笠高帽,都係第一次見D咁冇社交禮儀既人。唔好以為傳媒有支筆大哂,我都有個扑 (雖然讀者冇佢咁多,不過讀者質素一定比佢高),你可以寫時我都可以。

沒有留言: