2007年7月24日 星期二

衝突與平衡

響工作上,大家有機會遇到人事衝突,仲會認為如果公司冇左某某人士就天下太平云云。初出茅廬既菲菲都有咁既諗法,不過而家就好明白,適當既人事衝突係有助公司既平衡。

舉個例,我係一個 result-oriented 既人,主要既職場秘訣係獲得老細既信任同埋完成老細下達既指令。響我心目中,卒數、訓示同事同埋挑佢地既骨頭係我既主要工作,因為老細喜歡咁既下屬。而 Annie 係一個口硬心軟既人,主要既職場秘訣係獲得同事既擁戴。事實上都好明顯,同事們係好鍾意 Annie,不過就好怕我,因為我唔會企響同事既立場思考,我只會顧及老細既需求,所以響同事心目中,Annie 係天使,我係魔鬼。好似教仔咁,一個做忠,一個做奸,軟硬功都可以同時使用,你話幾正哩!菲菲日日響度寫公司既野,可能同事晚晚都響自己個 blog 度話菲菲變態都唔定,哈哈哈!

呢個配搭響管理上有時都會出現衝突,例如我想同事突破成績時,Annie 有時都會企響同事既立場同我撐,認為我唔理同事既感受,只顧住自己份工,毫無人情味。其實,我唔係只顧住自己份工 ga,如果生意唔好,大家都冇工做,冇理由大家一齊失業掛?有時 Annie 會明,但係大多數時候佢都係唔認同。不過算啦,呢個世界上只有一個菲菲,唔可以要求其他人同我既諗法一樣嘛,只要搵到平衡點,又有生意,又唔迫死 d 同事就得啦。

最可憐既係,鑊鑊呢 d 高難度動作都係落在我頭上,大家一要離開 comfort zone 就死都咬住唔放,唯有又突破下自己啦。響度返工,已經提升左我既 EQ 勒,因為要學識接受而家既班底同埋佢地既做事作風,咁就要諗多 d 「刁鑽」既方式去卒數勒。

沒有留言: