2007年7月14日 星期六

緊急工作調動

經昨日老細同老板娘開火之後,今日老細黎搵我傾有關尖沙咀既工作安排。據老細既最新指示,我店要抽調一位美容師過尖沙咀,因為唔會再安排客人比老板娘做。至於行政工作方面,Louis 會繼續負責果邊既行政工作,老細就按照我定下既 benchmark 去 check 佢既工作進度 (呢 d 野我唔方便出面,所以由老細做)。訓練方面,我 keep 返我果 part,再加店務管理,而我既好拍檔 Annie 就會幫手做技術訓練。工作大綱會響星期一既管理層例會度 "討論",其實係宣佈,因為老細明顯信唔過由 Louis 一個人攪尖沙咀既行政工作。老細既顧慮係,除左佢工作效率唔高之外,就係太過 "和平使者"。當公司有壓力或者新行政措施頒佈出黎時,有時都會遇到同事既反對情緒,Louis 會偏向安撫同事。就係佢唔想同事太有反向既情緒,形成響執行方面就唔夠落力勒。公司既政策要推行,好靠行政既同事跟進得好唔好。如果政策頒佈左唔執行,頒佈黎做咩?

呢一刻,老細好強政勵治 feel。老板娘既工作問題已經纏繞左大家好耐,因為昨日既導火線,令老細痛下決心要整頓尖沙咀既所有野。Annie 對老細既決定有少少質疑,驚佢三分鐘熱度,攪攪下又比返老板娘攪,咁就冇癮勒。呢樣就唔擔心得咁多,如果老細容忍到比佢老婆再攪亂檔既話,我打工既只會接受安排,不過會先提醒老細前車可鑑,如果佢一意孤行既我都唔會阻止。始終,佢同佢老婆先至係股東,唔通我可以左右人地兩公婆既事咩?

沒有留言: