2007年7月31日 星期二

糾紛

一早返到公司,電腦都未開,Candy 走黎投訴 Pansy 昨晚做野時太自私,唔理會其他同事需要用儀器而攪到其他同事工作上出現混亂。Candy 越講越氣結,我聽佢呻完之後問佢︰「你有冇同 Pansy 講?」。佢答︰「已經即時同佢講左啦。」。我又問︰「你而家咁嬲都冇用 ga,等佢返黎再同佢講啦。」。之後 Annie 返到黎,Candy 又同 Annie 講左一次,Annie 為左安撫佢,又走黎搵我講左一次。

駛唔駛一朝講幾次呀?同事之間成日都因為小事而出現糾紛,鑊鑊都搵我黎攪,女人多既地方真係好鬼麻煩。雖然我都係女人,公事上遇到糾紛都唔駛成日掛響口邊搵其他人黎攪掛?

沒有留言: