2007年7月25日 星期三

傳媒第二篇

繼上次某傳媒黎訪問時有不愉快事件之後,今日又有一單。

幫手安排傳媒訪問既 agency,安排左某大報黎做採訪,不過響採訪之前要我地比 d 做緊 facial 既相佢地。首先我覺得好奇怪,既然佢地會黎採訪,點解唔黎左先至影?仲有,佢地要我地響星期六之前一定要比到相佢,就更加難攪勒。係人都知服務行業最忙就係人地放工放假既時候,即係一星期內面最忙既就係星期五、六、日。我地既美容師全部 book 哂客,冇人可以幫手影相,又安排唔到房出黎,你叫我地點影?於是我反問 agency 果邊︰「個記者有冇採訪過美容行業 ga?點解要揀人地最忙果幾日一定要同佢影相?」佢答我︰「咁個記者一定要丫嘛,如果唔係做唔到比你喎。」

有冇攪錯呀?你係要影都搵星期一至四丫,人地搵食既黃金時間 (仲要係月尾追數!),梗係做左生意先啦,有邊個同事願意有生意唔做走黎同你影相丫?跟住佢地仲攪笑到要我地早 d 開門比佢地影相。佢真係唔知美容師一日要踩十粒鐘起碼,做野時要出力 ga,加埋夜晚既 OT,仲叫人地早 d 返,有 OT 計都唔理你啦。

另一樣野係,點解一定要有做緊 facial 既相呢?呢 d 相千篇一律,有新意咩?我地從來都唔擺 d 咁既相既,根本突出唔到我地有幾唔同,咁行貸既野,影 cheap 哂我地既形象。對呢間 agency 既感覺,又睇低左一線勒。

衷心講一句,唔該 d 人做野有返 d heart 啦,人云亦云既動作,起到推廣既作用咩?請佢地認真 d 讀下 marketing 先至學人講 marketing edge 啦。究竟知唔知咩叫 edge ga?

1 則留言:

J 提到...

而家做 marketing d 人好叻架 XD