2007年7月13日 星期五

壓力

奉老細之命連續 2 日去不同分店卒數,公佈左好多銷售上面既數字,現實係殘酷的,要面對需要好大既勇氣。2 間店都係,一公佈詳細數字,知道自己有幾不濟時,好多同事都流下眼淚。尤其係尖沙咀店,所有數字都慘不忍睹,有位同事更喊足全個會議。

我都係做 sales 出身,比上頭卒數係必然既事。做得銷售既,就要預左自己身負重任,因為響某程度上,公司既生死存亡都交托響銷售人員身上。而家既同事比較 "唔話得",一卒數就流眼淚。好在老細將呢個殘酷既工作交比我,因為 Louis 始終係男士,對女同事唔多唔少都有惻隱之心,見到女同事流哂眼淚,仲忍心卒落去嗎?因為我都係女仔,又係做銷售出身,對卒數時既各種情況都有哂心理準備,唔會輕易因為同事喊就心軟。有一句說話常常對同事講,就係︰你對客人仁慈即係對自己殘忍。套用響銷售管理方面,就係︰對同事仁慈就係對公司既業績殘忍。

銷售人員最基本既素質係要心態夠強。銷售既工作真係唔容易,又要努力排除萬難跑數,又要應付公司無止境既要求,又要面對收入不穩定既壓力,一大堆都需要極強既心態先至可以做到。如果連公司卒數都頂唔住,真係要認真考慮一下,應該提升自己去達成目標丫?定係要轉行呢?中小企既經濟壓力一向都好高,要響市場上站得住腳,跑數真係指定動作。

老細見同事們都抵唔住卒數,都幾激氣。不過最激氣都唔係班同事,係佢老婆。會後,老細召開高層會議,問大家對同事既既反應有咩意見。大家都認為同事太溫室小花,少少事都支持唔住。因為我只係公佈數字同埋問解決方法,都冇鬧,咁都卒得好溫和丫。佢老婆就持反對意見,認為同事已經盡哂力,係客人有問題,所以開唔到單。Oh my God!唔係下化?客人冇責任同你開單 ga,係做銷售既人負責令客人開單先至岩喎,呢 d 咩邏輯呀?老細響呢個時候按捺不住,同佢老婆嘈起上黎,講都火起仲想趕佢老婆出會議室。

呢下野都幾增廣見聞 ga,打左咁耐工,從來都未見過亦都未試過老細下令某人離開會議室,對象仲要係佢老婆,你都咪話唔刺激!不過佢鬧還鬧,都冇真係趕佢出去。之後議題講到訓練方面,老細想我加強尖沙咀既訓練,我當然冇問題啦。不過問題係佢想我一日之內走幾轉,我就有少少意見勒。咁我提出不如做訓練果一日遲一小時返工啦,反正我都唔會準時放工的,咁又可以唔駛走黎走去咁費時失事。呢個時候,老板娘想還擊,問我︰『你咁夜放工有咩做呀?』我都費事理佢,反擊都搵 d 有智慧 d 既方式丫,我 OT 又唔駛公司補水既,你理得我幾點放工同埋做 D 咩丫。同埋好多時晚上都係同老細電話會議既時間,我有咩做,老細最清楚。

講返壓力,同事唔習慣工作壓力,響某程度上我可以理解。不過身為老板娘,唔單止唔著緊公司既生意,仲同 D 同事企埋同一陣線反駁公司既合理要求,真係不可思議!

呢件事仲有下文的,留待真正發生時再講啦。

沒有留言: