2007年7月23日 星期一

禮物黨

公司成日都會響報紙雜誌度登下 coupon 位,以一個好優惠既價錢比新客試做最新服務,當中仲有部份 coupon 係有禮物送的,只要客人黎試一次都有份小禮物送比佢。新客多數都會揀尖沙咀間分店試做,因為果度方便 d 丫嘛。平均每次出 coupon 都有十幾二十個客黎試,不過尖沙咀既同事既 closing rate 就認真低,只有四份一既客人會響度開 course,而且銀碼非常細,其餘既都拎左禮物就走人。尖沙咀既同事為左掩飾自己既不濟,就幫呢班客起左個朵,就係「禮物黨」。意謂呢班人黎既目的只係想要禮物,根本冇意欲開 course 云云。當然唔係每一個客人黎試都準備定錢開 course 啦,我地送禮物既目的就係要吸引佢地黎,只要有多 d 人黎,就會有多 d 機會開單嘛。不過佢地對新客採取抗拒既態度,又點會開到單?尖沙咀既同事仲攪笑,為左證明佢地係對的,就整左一份「黑名單」,仲比埋我店,要求我地唔好接呢 d 客。我就睬佢都多餘,只要有客 book,有理冇理接左至算。

星期六正好有一個好例子,有個客打電話黎 book 左一個試做,新客喎,梗接啦!撞岩果日有位尖沙咀既同事抽調過黎幫手,一認就認出果位客人響尖沙咀間店度試左其他優惠但係冇開 course,就同 Annie 講呢個客係「禮物黨」。既然客人已經黎到,我地都唔會趕人走既,都照做,不過做完之後 Annie 就同呢位「禮物黨」客人傾 course。結果係點?當然係做成左佢單生意啦!我店冇咩叻,最叻係用行動證明「凡事皆可能」。人地越係話做唔到咩?我地就即場做比你睇,等尖沙咀既同事冇說話好講。

咩叫「禮物黨」呀?客人唔肯開單,只係證明左你不濟,唔好下下都將責任推落個客度。淨係響呢個 blog 都唔知講左幾多次,客人係冇責任比錢你駛的,只有我地有責任令客人願意比錢姐。呢單野只係其中一單,之前都試過好幾次,尖沙咀既所謂「禮物黨」黎到我店,全部都開單的。佢地仲肯黎,即係佢地都鍾意我地既服務,如果唔係,有野送都唔黎啦。你估真係得閒成咁呀?

4 則留言:

J 提到...

確實又幾瘀o番...

用番自己做例子, 有時有 d 人 sell 野, 未必當場可以做到決定 (例如真係手緊或有其他更重要o既野要先做), 如果個 sales 立即變臉, 態度唔同晒, 就算原本我會返轉頭都可能雞咁腳走. 事實上我都好多時會返轉頭至幫襯, 嘻!

菲菲 提到...

根據 DISC,只有C型人先至會有咁既購買模式。不過見幾個我地打撈返黎既「禮物黨」,佢地冇一個係C型。所以我有理由相信係老尖班女既問題,同客人既購買模式無關。

J 提到...

做得 "禮物黨" 又點會係 "私刑" XD

菲菲 提到...

對,只有I仔或S仔先至會做「禮物黨」。

I仔貪得意玩完可以再玩,S仔慢熱少少,會真係試真d你既功夫先會放心。

D仔就岩就即時買,唔岩就永遠都唔會返轉頭。「私刑」就試一次之後返屋企諗清諗楚,係既就下次一入門口就買,唔係既就都永遠唔會再出現。