2007年7月9日 星期一

開會快閃黨

唔知大家一星期要用幾多小時開會呢?我既開會"里數"都幾多,如果可以用開會時間換機票,分分鐘歐洲來回機票都換到。保守計算過,我一星期起碼要開 20 小時會議,有時老細興起可以開馬拉松會議,最高紀錄係由 11:00 直踩至 18:00,集中力少 d 都頂唔住。有睇呢度既朋友都知我老細好叻回帶,一件事可以講左十幾次都叫做未有定案,成日都議而不決,但係決左就即刻要行,戰鬥力少 d 都趕唔到死線。

今日去左尖沙咀開每週例會,開左幾粒鐘之後諗住走人,點知見佢仲有野講,終於扮要同 d 同事訓話,閃左。呵呵呵~ 之後尖沙咀既同事仲話我冇義氣,竟然唔留低一齊作戰云云。你估我第一日返工咩,明知老細都係響度重播舊議題,有得閃仲唔閃?之後老細話要問左我既意見先至可以決定喎,好明顯係問左都仲要討論幾粒鐘,所以由得佢自己諗下先。

適逢今日係星期一,可以準時收工,我仲唔把握時機返自己 office 等夠鐘?平時博到幾多點都得,人地有 Happy Friday,我有 Happy Monday,梗係要對自己好 d 啦,如果唔係點頂到星期六呀?我星期六都要返工嘛,叉唔夠電好易玩完~

沒有留言: