2007年7月9日 星期一

婚宴

有位舊同事結婚,今日去左飲佢果餐。雖然我仲未結婚,但係婚禮都去過同攪過唔少,不過從未見識過咁既婚禮。

新娘子係我既舊同事,今年只有 23 歲,上年已經註左冊,今年先至補擺喜酒。首先去到既感覺唔多似去左一個婚宴,似係落左 bar,因為一對新人既朋友都係廿來歲,嘻嘻哈哈劈哂酒咁玩,我地一眾老餅入到去都只係坐埋一角等開席。終於等大家打完牌準備開席,一對新人出場時既感覺好攪笑,似玩結婚遊戲多過似真係結婚,因為都唔覺得莊嚴,有少少兒戲,可能我地老餅啦,同 d 後生仔女有代溝都唔定。

到敬酒時仲似落左 bar,成班人起哄一大杯一大杯咁劈,爭在冇左個骰盅姐~ XD 新娘子玩得仲癲過佢老公,我同班同事旁觀時仲諗緊佢地屋企人會唔會唔多高興呢?可能我屋企比較愛面子啦,咩都要好好睇睇,絕對唔會出現呢 d 情況,所以有少少唔慣。席間例牌又有同事問幾時輪到我啦
擺酒,哈哈哈,我結婚都未必會擺酒啦,更何況我都過哂響往婚禮既階段。響我心目中結婚只係一種儀式,兩個人一齊生活開心先至係最緊要。妹妹下年都結婚了,我都開始諗諗係唔係應該去註個冊叫做了左屋企人既心願…

2 則留言:

馬老板 提到...

我近班都去咗個婚禮, 可能MC係新娘朋友而新娘細我地幾年, 感覺好似去咗個謝師宴咁.

菲菲 提到...

都幾好喎,我都想有個咁既謝師宴,回味下讀書既感覺…

既然係謝師宴,有冇學生妹在場? XD