2007年7月20日 星期五

重要與緊急

昨日為 Pansy 做訓練時同佢分享左一個道理,響呢度都好想同大家分享一下。

香港人每天工作都好繁忙,好多野都好 urgent,普遍大家都會先處理 urgent 既工作,但係一天過後,只會換來一身疲累,但係好似仲有好多重要既事情未辦。日復一日,每天都係埋首於緊急事務,但係響忙碌中,可否停一停,諗一諗,究竟你現時忙緊既野,係純粹緊急丫?定係真正重要呢?緊急既事,係必須而家做好。但有冇想過,先將重要既事辦好,就唔會有咁多緊急既工作?

Pansy 一向做事都係打衝鋒咁,忙到頭昏腦脹,往往做唔到重要既事,結果係佢好勤力,不過冇效果。到頭黎,辛苦左一日仲有好多重要事未做,仲要比上司 (即係我) 丙。聽落都好似幾委屈 ga,不過事情一定會有轉機的。首先,就係要問一問自己,邊樣野係重要既,就處理左先。可能大家會問,咁緊急既野唔做會好大鑊喎!冇錯,緊急既野做唔切係有問題,不過你可以選擇只出一次半次問題就可以解決以後既事,又或是次次都趕頭趕命不過都仲有野未攪掂。同埋,人既腦袋好神奇,只要你肯用下佢,佢就會幫你解決好多問題。

如果緊急既事務同埋重要既事務都非常之多,你就有一個好機會,可以鍛鍊一下自己既工作效率同埋思維既速度 (簡稱你既轉數… XD)。唔係冇可能 ga,只要你決定好工作順序之後,就每一樣都 focus 做好,唔好樣樣都做一半,咁就得 ga 勒。冇呃你的,菲菲都係咁,仲有時間寫 blog,你話幾過癮!

4 則留言:

野蠻郡主 提到...

我都好努力咁轉緊…個腦…

J 提到...

呢篇野如果我 d 同事睇到兼睇得明就好了. XD

菲菲 提到...

我唔介意你 fwd 比佢地睇的… XD

搵到新工未?

J 提到...

To: ViVi

新工係未搵到的, 不過今次係無以往咁博命去搵工, 可能真係有 d 睏想抖番一下. 呢份工太經典, 留到響度差不多一年都算我好有耐性.

確實我係有俾你 d blog 文俾我的部份同事睇的, 因為實在太舉一反三, 我又可以慳番好多打字的時間講自己公司野, 何樂而不為 XD