2007年7月28日 星期六

修煉

昨日尖沙咀既例會,老板娘有開會,老細就要忙於打理裝修事務而不開會。會議中,老板娘例行公事地對我多番針對,全場女子單打。不過單打歸單打,只要我唔回應,佢只係自己響度發 up 風,講左幾次之後都冇再講落去。好在我都有修煉下內功,不輕易因為 2 句單打就憤然抽擊,對自己既量度多左幾分嘉許。

佢既行為只係反映左佢既幼稚、無知同埋無自信,菲菲絕不會欺負弱小的,尤其老細都講過要當佢老婆係細路女咁看待,所以我更加唔會出手。雖然佢既行為會對會議造成影響,亦都示範左比同事睇,唔需要尊重我。本來心中有氣的,不過我都選擇左沉著應戰。原因只有一個,菲菲仲會尊重出糧比我既老細,唔會令佢難堪。老板娘單打我,只係顯得佢無量度,我唔還手就係我有量度,嬴哂!

要改善尖沙咀既士氣,老板娘係其中一個挑戰。我做幾多建設性既野,佢就做多一倍摧毀性既野。講到尾,盤生意係佢地兩公婆的,佢地要死我唔會阻止,吃力不討好既事,又浪費氣力又冇效果,呢 d 蝕本生意菲菲係唔會做的。

出黎做事,咩人都會有,如果個個都要比反應佢,未好唔得閒?呵呵呵~

沒有留言: