2007年7月13日 星期五

惡魔

響同事心目中,菲菲絕對係一個惡魔。如果要同菲菲閉門面談既話,同事們都驚恐萬分。

今天晚上冇乜客 (真大鑊!),見大家冇野做,店長 Annie 提議大家開個會,同大家傾下計。內容首先圍繞昨日開會既事,同事們都講出自己既感受。講下講下,就講到同事們既相處上,大家都講出同事們既優點 (好丫,先講優點,有進步!),再提出同事改善既地方,氣氛好一家人。講哂所有人,都自自然然講埋我,同事們對我既意見係︰最初覺得我好惡,好不近人情,有 d 冷血,不過相處一段時間之後,開始知道我都係打份工,好多時對佢地嚴苛都係出於職責所在,所以對我既抗拒都少左。

我都知我好強硬,因為初初做事時所有老頂都好強硬的,所以我理所當然地認為做出色既領袖必需要強硬。不過自從與 Annie 共事之後,就體會到領袖都可以好有愛。因為 Annie 對同事就好似家人咁,所以大家都好珍惜呢間公司,好少可有亞頭咁關心同事,開解同事,好似屋企入面既家姐一樣照顧班妹妹。情感上,同事係比較喜歡 Annie 的,佢係一個將軟硬兼施發揮得淋漓盡致既領袖。

仲有,昨日其中一位同事 Candy 本來係嬲左我的,經今日大家既交流,佢就冇再嬲我了。

我呢個惡魔,註定唔會得到同事既愛戴,不過我好清楚我要繼續向上爬,需要既係老細既信任,同事愛戴與否,唔係唔重要,不過唔係最重要。

公司內需要不同既人去做不同既事,既然大姐姐有 Annie 做,惡魔就由我做啦。

沒有留言: