2007年7月28日 星期六

極速寬頻

星期六菲菲返半日,10 點返工,2 點放工。老細響 12 點幾時殺到,頒令我要響星期一朝早既 Management Meeting 度準備好一 d 資料。我地要 source 下有咩海外 supplier 可以提供優質既有機產品既,老細就交左呢個波比我,要我星期一時要搵幾間 supplier 黎比較。當時菲菲都有少少眼突,唔係急成咁呀?不過老細既一句說話就令菲菲乖乖就範勒,呢句野係︰「你做野夠快丫嘛,所以未搵你攪 lor。」哈哈哈~ 既然佢咁欣賞我既極速寬頻,我冇理由拆自己生招牌既。老細走左之後既半個鐘,我已經 search 左起碼 12 間呢 d 既 supplier 出黎勒 (上網搵野,連抄連睇,咁上下啦),於是我又好開心咁放工勒。

為左顯示菲菲既工作效率,仲響臨放工時 email 左新 draft 既 Employment Contract 比老細。之前老細叫左我重整下入面既 terms,於是我將所有老細想要既野寫哂入去,總共 9 頁紙。響 email 度仲叫老細呢個 weekend study 下,星期一比返 comment 我。

同場加影,update 哂以下既野仲 send 哂比老細︰
Inventory control report
Sales report
Cash book
AR report
Consumption report

之後仲有時間寫下 blog 同埋玩下數獨~

尖沙咀既 Louis,有排都未追到我既速度呀… XDD

2 則留言:

C.M. 提到...

Employment Contract 有9頁紙?!

菲菲 提到...

係呀~ XDD
內附極詳細合約內容、員工守則、佣金計算表同埋最攪鬼既「機密資料處理」XDD

冇計啦,老細要到既,唯有照做啦~

老細approve左之後仲要交比律師睇的