2007年7月4日 星期三

男女有別

公司內絕大部份係女同事 (美容院嘛),除左老細之外,就只有尖沙咀既行政係男同事。基本上我睇果間店係全女班,兼且所有人包括店長都係打工既,好多時做起野上黎會比尖沙咀店順暢好多。尖沙咀果邊,店長係老板娘,行政係男士,仲要係響度做左唔夠一年,好多時都唔敢得罪老板娘。有睇賤扑既人都知我地既老板娘唔同一般既老板娘,佢返工唔係為左睇實 d 員工,而係為左有個地方比佢 hea 同埋發下老板娘既威,除此之外,所有佢主理既行政工作都係一團糟。問題就係出響呢個奇特既架構上。

響我果邊,所有公司既指示都必須執行,如果同事有唔依指示做既,會比我同店長 "處理",即係唔可以亂黎。同埋大家都係女性,唔會有 "憐香惜玉" 既情況,其實都幾地獄。不過同事之間都明白我地係公事公辦,做錯事比我地丙完都唔會有咩反抗情緒,最多都係唔開心一兩日就冇事。久而久之,大家彷彿係一家人咁,有咩事都會有商有量,士氣都幾唔錯 ga,所以條數都幾 ok。

而尖沙咀果邊,好多時老板娘自己做錯野,負責行政既同事又唔敢得罪佢,所以好多手尾要跟。至於同事方面,因為美容師全部都係女仔,作為男同事,有時都唔會好似我地咁丙佢地。當然唔係下下都要丙,不過佢響處理問題時太手軟,導致好多問題越積越大鑊,到爆煲時就一定有人要離開 (都搵替死鬼背黑鑊嘛),所以果邊既生產力唔穩定同埋經常有人事變動。大家做管理既都知道培育人才並不容易,下下培育到一半就走左,你都咪話唔傷。

今日我又發現左尖沙咀有 call 客既問題,就打左電話去比果邊行政同事,問下佢地既工作情況有咩需要我地幫手解決既。問題就講左一大堆勒,又係例牌推莊比老板娘,話佢辦事不力,冇迫 d 細既做野之類。呢 d 藉口聽到我都悶,我就問佢有冇主動指示 d 同事做野,咁就唔駛比老板娘 kick 住。佢好有苦衷咁講︰『你估我唔想咩?你知啦,一同佢 d 細既講,佢就黑起口面覺得我越權,大家響埋同一個地方返工,費事攪到面阻阻啦。』

我都同老板娘共事過,即係我都響尖沙咀返過工,好清楚佢係咩性格。當然出黎社會做事都要顧下人感受啦,不過當事情辦得唔好,老細係唔會怪責佢老婆 ga,只係會怪責我地辦事不力咋。之前我就唔理老板娘既面口,照 order d 細既做野,做得唔好都係照丙,所以我響尖沙咀果幾個月係唔需要煩行政既野。因為老細唔會因為老板娘黑口黑面就炒左我,但係會因為我辦事不力而影響我飯碗。響平衡利害衝突之後,我唯有做一個乞老板娘憎但係老細會照既員工。職場,始終係龍潭虎穴,有時真係唔到你仁慈。

男士響女性多既工作環境,有時真係唔可以做到我咁絕。因為,男左有風度,唔通可以好兇狠咁對待女同事咩?過到自己既心理關口咩?我諗唔係冇,不過唔響我公司姐。

沒有留言: