2007年7月24日 星期二

脾氣的背後

Candy 生性脾氣暴燥,少少事都大發雷霆,嬲哂成公司既人,一副生人勿近既模樣。佢與同事既之磨擦可謂天天新款,我都連續幾日既一早同佢有磨擦。同事冇義務忍受一個咁既同事響度,一時唔高興就發脾氣,發完脾氣就走去 tum 返人。頭果幾次呢 d 招數都當算駛得,不過日復日既情況底下,已經有同事 (包括我) 都唔會受佢果套,會以冷面孔回應佢。大家都係返工做野,冇人有權對其他人發脾氣,就算我同 Annie 有事要訓斥同事,不過絕對唔會用發脾氣黎招呼同事。

之前有同 Annie 傾過關於 Candy 既脾氣問題,研究過佢既行為模式,相信佢既家庭缺乏溫暖,同埋極度害怕受到傷害。為左保護自己,Candy 會採取先發制人既方式,惡過你,等你唔會埋佢身。諗深一層,其實佢係一條可憐蟲。Annie 同 Candy 比較熟,聽完我既講法之後,第一個反應係︰「你點知佢屋企 d 野 ga?」

「我唔知 ga,只係憑佢既行為推斷出黎咋。」

Annie 一臉狐疑,唔知我點樣估到。

其實好容易估,因為 Candy 既內心太渴望愛,家人比唔到愛佢,朋輩比唔到愛佢,同事更加比唔到愛佢,自不然會認為世上所有人都唔愛佢。為左保護自己脆弱的心靈,就會扮一隻生人勿近的刺蝟,咁就唔會比人傷害到勒。呢樣野,我已經暗中向 Candy 旁敲側擊咁問過佢,原來我既推斷真係冇錯。

家庭對於一個人既影響,真係非常之大!

沒有留言: