2007年7月17日 星期二

心如刀割

最近發生了2 件事,令我心如刀割。

菲菲日日都有睇書既習慣,每天都會帶住本書,一有時間就會睇。早排我睇緊一本關於九型人格既書,比同事院現左,成班人拎左我本書去睇,仲響度八八掛掛問佢地係咩型。菲菲睇九型人格既目的並唔係抱住八掛既心態,而係真正想學習點瞭解人既行為動機,以幫助我工作上面對不同既人要如何處理。面對佢地喋喋不休既追問已經覺得幾煩下,仲要比佢地趺左本書落地,好地地一本書比佢趺崩左。當時個心已經痛左一痛,之後仲發現內頁比佢地翻到起角,簡直痛到入心入肺!菲菲既書就算睇左好多次都好似新書咁,但係比佢地攪左一日就面目全非,果種心痛仲慘過切左我忽肉出黎。之後,我絕對唔會再比佢地攪我 d 書。

早幾日菲菲唔見左支筆,昨日響 reception 度搵返,點知支筆已經趺崩左個筆咀,一時寫唔出,一時漏墨。當下菲菲個心真係好似比把刀割開左咁痛!雖然支筆只係一支十元八塊既原子筆,不過好地地一支筆攪成咁,我真係好唔開心。

有時心地唔好時會諗,佢地班友仔冇乜點讀過書,對文房用品真係完全唔識得珍惜。菲菲雖然唔係咩文人,但係對文房用品一向照顧有加,見到自己既書同筆落得如此下場,真係好令我心痛。

大家可能覺得我好多餘或者小器,唔緊要,我就係唔鍾意別人糟蹋我既野,尤其係文房用品!

沒有留言: