2007年7月6日 星期五

滿足感

sc 兄既留言,我思量左 2 日。工作,真的比左好大既滿足感我。


滿足感來自多方面,首先我有好大既自由度去處理我既工作,我可以建議任何野,亦都可以達成我大部份既建議,單係呢一樣都已經好開心。而另一樣係,我負責全店既訓練,見到佢地有進步,有成果,我真係好開心,因為冇白費我既一番心血。最開心既係,同事都肯定我既訓練係幫到佢地,咁先至推動到我做得更好,因為我既工作實實在在係有意義的。仲有,公司既大部份系統都係我建立既,見到公司運作越來越順暢,行政方面越來越成熟,亦都係見證左我既心血。有呢一種工作環境,夫復何求呢?

2 則留言:

匿名 提到...

你講到自由度,哩樣野同一個員工肯唔肯為公司著想好大關係!

樣樣要插手既老闆,久而久之員工自然等佢交代好先辦事,你點講我點做。結果決策思考的壓力老闆承擔晒。

其實請一個人做野,唔單止用佢既勞動力,最緊要係用佢個腦。如果放大自由度,員工自然幫你諗埋,而且因為是自己諗出來的方案,做起來滿足感大,又有種責任係度,會更加落力完成好工作。當然前題是老闆要是一個為員工著想的好老闆。

留言支持下你!繼續努力!

菲菲 提到...

我會繼續努力的!

我冇選擇錯,搬左黎呢度寫blog之後多左共鳴,令我更有動力寫好個blog,更加有動力做好我既工作(如果唔係個blog會冇野寫… XD)