2007年7月10日 星期二

嫁左唔駛做

公司同事既口頭蟬,就係嫁左唔駛做。如果真係嫁左就唔駛做野,十年前既男友同我求婚時一定一口應承… XD

而家年代唔同左,結婚只係見證一段關係,如果女性想結左婚之後可以全心全意響屋企相夫教子既,似乎可能性低 d。而家女性大部份都出黎社會做事,薪酬方面響好多行業男女都同工可酬,唔係個個男士搵既人工都可以照得起成頭家,嫁左唔駛做只適用於有錢人,好似我地既普通人,諗都唔駛諗。同埋女性婚後唔做野,響現今社會會有婚姻危機,因為有學識又有姿色既女士比比皆是,如果男士既定力唔夠就會攪到家庭破裂,比著我都唔會做全職主婦,太博唔過了。

以上只係我既個人觀點,並不代表所有人都係咁,只係我響呢方面既危機意識比較強,所以唔認為嫁左人可以唔駛做。希望多 d 女士可以搵到一個真正可以全心全意照顧佢既人,嫁左唔駛做又真係唔駛憂。

沒有留言: