2007年7月10日 星期二

女人的虛榮

男人又好,女人又好,有虛榮心其實都唔出奇。我都有 ga,不過我 d 虛榮心好變態…

我唔需要用名牌衣飾手袋珠寶首飾等等黎襯托我,因為我既自信 (又或者係自大) 已經夠哂照,一行出黎已有風範,唔駛呢 d 野黎滿足我。我亦都唔駛有份高薪厚祿或者有地位既工作黎炫耀才華,因為我唔想自己太辛苦,求其有份工開開心心夠駛就算 (其實我好唔上進 ga!)。不過,我好希望有好多人鍾意我。可能係童年被眾人離棄既陰影掛,我覺得最令我感覺存在,同埋帶到虛榮感比我既,就係有一班永遠都追我唔到既裙下之臣。我自己都覺得好變態,不過真係好 enjoy 比人傾慕既感覺。

唔好誤會我花心 (我對男友好專一 ga) 或者係 d 呃飲呃食既 "港女" 呀。我要既唔係物質,而係一種被受重視既神聖既感覺。最好就係表達得含蓄 d,太落力果 d 我會避開的。你話係唔係變態之極丫… 哈哈哈~

2 則留言:

匿名 提到...

一D都唔變態,係女性的人之常情呢!

(我以前都有睇你SALES FORUM,今次係第一次留言,希望不要介意吧!)

菲菲 提到...

當然唔會介意啦,仲好歡迎 tim!