2007年7月24日 星期二

發現

從渣老板個博得知,AK 個博比熟人發現了,所以將個博刪了… 好可惜的一件事哩,我都未睇哂佢既文章… 嗚嗚嗚~~~~

最可惜既係,大家響度寫野既目的可能就係想有啖氣抖下,可以比自己任意發揮,講左仲可以唔負責,絕對係舒緩壓力既好地方。如果呢個地方比熟人知道左,彷彿一絲不掛咁企響認識既人面前,何其難以面對!

以前有網友問過我,我成日狠批公司既事,怕唔怕公司入面既人睇到。呢個問題我認真地諗過,答案係︰「唔怕!」。呢度寫既野對得住天地良心,如果佢地有緣見到既,未大家交流下 lor,哈哈哈!

雖然佢都唔知我係乜水,不過都衷心希望 AK 兄唔會因為比人發現左個博而有咩麻煩啦。

沒有留言: