2007年7月20日 星期五

外表

昨晚同男友 Tiger 溫馨地睇電視,睇到一個節目,令我諗左 d 到而家都唔係好明既野。個節目係某整容公司既真人騷,昨晚既主角係一個 19 歲男仔為左想成為模特兒而去整容。一見到主角係男性,Tiger 即時好大反應︰「有冇攪錯呀?男人老狗整咩容呀?男人最緊要有內涵丫嘛!」我就同 Tiger 講︰「你靚仔丫嘛 (讀者們先不要嘔,情人間既說話係擺明包哂糖衣… XD),又點會明丫。」Tiger 回敬左我一句︰「咁你明咩?」

諗諗下,我又真係唔明喎。

到而家我都唔明點解要整容,可能我心底係抗拒呢樣野,所以真係諗左好耐都唔明點解會有人有咁大既決心去整容。其實我覺得整容係好可怕的,要尋回自信,有好多方法,外表絕對唔係排第一。又可能我真係絕對冇需要去整容 (少女菲菲都幾標緻 ga,不過而家多左 d 歲月痕跡之嘛… XD),所以無法子想像容貌不濟時有冇需要去整容。

不過都好既,起碼真係想改善自己容貌既人都叫做有方法丫,雖然個人覺得呢 d 方法不太可取。菲菲都係欣賞腳踏實地去努力既人,外表既野,可以靚得幾耐?靚又點?都係同意 Tiger 果句︰最緊要有內涵!

3 則留言:

匿名 提到...

我都唔係好明個男仔點解要整容,若只係執執, 令自己好少少,其實作用又係邊?

或者我都唔會明model及明星靠樣搵飯食既人既心態吧, 我始終覺得人既樣唔代表一切,我亦見過好多外貌一流, 但一開聲或相處後, 個個都避之則吉..

或者太多人以靚行兇了

要去整容,不如用多點時間去equip自己先!

如計整容, 我只接受割雙眼皮及整靚棚牙..
=p

J 提到...

當一個社會當以貌取人為主的時候, 又唔怪得有人會寧願整容都唔 upgrade 自己.

我自己覺得, 如果要整容的話, 真係唔知點去面對以前已認識小弟的朋友或親戚. 整得少不如唔好整, 整得多又根本好似變左兩個人咁. 幾咁矛盾哩.

呢 d 廣告式節目, 還是少看為妙.

菲菲 提到...

同意Renee,我最多只接受到割雙眼皮同整牙,已經係極限了…

j(oe) XDD
呢d節目,我已經唔想再睇了,完全唔buy呢d價值觀,得閒睇下書寫下blog好過。